3 comentarii

Minca, noul viceprimar cu atributii de primar al Mangaliei

Ion Mincă ocupă, de astăzi, fotoliul de viceprimar cu atribuţii de primar al Mangaliei. „M-au sunat de la Prefectură să mă prezint de urgenţă la primărie, pentru a-mi prelua atribuţiile“, a declarat, în premieră pentru „Ediţia de Sud“, Ion Mincă. „Nu am întâmpinat rezistenţă prea mare, ca data trecută, poate că prietenii consilieri ai lui Tusac nu s-au trezit după Sfântul Ion. Mi-au fost predate ştampilele primăriei fără probleme, în afara unor vociferări ale unor consilieri chemaţi urgent pentru a face un pic de bâlci“.

Prioritară pentru Ion Mincă va fi, chiar de azi, furnizarea căldurii la Mangalia: „Eu sper să fac cât mai repede o şedinţă de consiliu în care să micşorăm preţul gigacaloriei. Nu cred să fie vreun consilier care să lipsească sau care să refuze această micşorare“, a mai spus Mincă. Actiunea Prefecturii Constanta are loc dupa ce prefectul Palaz a anulat HCL prin care Sorin Andrei era ales viceprimar al urbei in urma unei sedinte la care fusesera convocati numai o parte a consilierilor.

3 comments on “Minca, noul viceprimar cu atributii de primar al Mangaliei

  1. mult succes, domnule Minca!

  2. IN SFARSIT ,,MANGALIA ARE LA CONDUCERE UN URAGAN ,,,,,,FORZA DOMNU MINKA ,,,,,PANA ACUM AM FOST CONDUSI DE ADIERI DE PRIMAVARA ,,,,,,

  3. Claudiu, esti in urma… nu mai e Minca, acum e Filimon.

Lasă un răspuns

