12 comentarii

Adevarat a Inviat!!!

12 comments on “Adevarat a Inviat!!!

  1. O fi din banii primeriei ? adica ai nostrii ????

  2. Asta nu s-a plictisit sa-si puna numele pe toate….cele? Eu m-am cam saturat sa-l tot citesc!!!!!

  3. Omuşorul ăsta îşi lasă amprenta pe orice. Nu mai departe de boboteaza şi-a marcat prezenţa şi pe sticlele primite de la Tomitan !

  4. Tusac îşi marchează prezenţa mai abitir decât maidanezii copacii iar în mangalia are cui face concurenţă.

  5. asta cred ca are numele scris si pe hartia igienica:))))))))))cata nesimtire..

  6. Dar cozonacii lui Cristian Radu impartiti la Biserica de la Unitatea Militara din cimitir nu i-a vazut nimeni??? Chiorilor cu ochelari de cai, nu vedeti decat ceea ce vreti?!

  7. cozonacu nu-i sfintit prea maretule!anafura electorala este si nu trebuie amestecata cu unu care nici nu e ortodox.

  8. Este blasfemie ce se face cu lucrurile sfinte,oare prietenul lui arhiepiscopul Teodosie nu-i da nici un sfat ,nici o indrumare ce are voie si ce nu are voie sa faca .Toate acestea vor avea urmari mai tirziu si atunci se va intreba dece are atitea necazuri el si familia lui.Doamne iarta -l ca nu stie ce face!

  9. „Eu sunt Dumnezeul tatălui tău, Dumnezeul lui Avraam şi Dumnezeul lui Isaac şi Dumnezeul lui Iacov!” Deci am voie sa fac ce vreau!

  10. Numele pr….lor pe toate gardurile!

  11. am reusit sa fac campanie pe aghiazma anafura cuminecatura prescura sediul popilor de la mangalia usile de la spital stalpi pereti blocuri plaja farfurii din bulgaria wc public primarie acoperis primarie acoperis fundatie tineret borduri trotuare cantina saraci camin batrani club moshi pavilioane moshi televizor ziare ziar facut de oamenii mei credinciosi sufletu sclavilor mei si ma mai gandesc unde mai am loc.NUMAI VOTATI-MAAA pliiizzz!!!

  12. Cam tarziu ati postat fotografia desi ati fost prezenti la eveniment !
    Sunteti in criza de idei , fotografii (realizate din unghiul si perspectiva care va convine ) si in lipsa de ALTCEVA RAU ati decis sa umpleti pagina cu ce aveti in memoria aparatului foto ????!!!!

Lasă un comentariu